Helseforsikring

Vi har avtale med alle de store forsikringsselskapene i Norge.
På landsbasis har over 500.000 nordmenn denne type forsikring, enten privat eller gjennom arbeidsgiver. Dette er med på å forenkle prosessen med å få time samt gjør at du raskt får time til behandling. I de aller fleste tilfellene fakturerer vi forsikringsselskapene direkte, uten at du trenger å legge ut for behandlingen. 

Hva må du gjøre når behovet oppstår?

  • Meld inn skade til ditt forsikringsselskap så raskt som mulig. Du vil da få et saksnummer. Hvor mange behandlinger du får avhenger av ditt selskap, type forsikringspolise og skade.

 

  • Noen forsikringsselskap sender denne informasjonen direkte til oss, men dersom dette ikke skjer må du ta med dette når du kommer til oss første gang. 

 

  • Når du har mottatt et saksnummer, står du fritt til å ringe oss for å bestille time.

 

  • I noen tilfeller booker forsikringsselskapet timen for deg

 

Tilbakemelding fra forsikringsselskap:

«Dere er i skrivende stund en av våre anbefalte klinikker, og blir prioritert på bakgrunn av effektive behandlingsforløp og høy kundetilfredshet.»

Nordic Netcare:

  • Gjensidige
  • Tryg

 

Behandlernettverk:

  • Vertikal Helse (If)
  • Digicare (Storebrand)
  • Falck Helse (DNB, Protector, Codan, Eika)

 

Fremtind (Sparebank1)

Frende

Idrettens helsesenter / Idrettens skadetelefon

Har du spørsmål, ta kontakt med ditt forsikringsselskap, eller spør oss når du kommer til behandling. Vi har god og lang erfaring med forsikringspasienter.

Terapeuter som tilbyr behandling med helseforsikring